Halv åtta hos oss!



Igår bjöd vi Frida och Jens på middag, dels som tack för att de har varit kattvakter under redan och dels för det trevliga sällskapet såklart! Middagen bestod av en god fördrink med smak av melon, en räckcoctal följt av en plankstek och avslutningsvis pannacotta med blåbär, hallon och björnbär. Hela kvällen blev mycket lyckad! Och god.

Helgen fortsätter med Frida-umgänge! Och tanken är att vi ska ner och göra våra plånböcker osäkra! Till kvällen får vi se vad som bjuds på. En mysig hemmakväll eller en road utekväll? Förmodligen det förstnämnda.


Postat av: Eve

förmodligen så hade jag inte alls förväntat mig att den skulle vara så. jag vet inte vad jag väntat mig egentligen, men besviken vart jag!

vad gott allt ser ut! blir inte ett dugg hungrig! :P

2010-10-10 @ 22:03:45
URL: http://eveeey.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0