Tre veckor kvar..



Idag är det tre veckor kvar tills jag slutar min tjänst. Det är delad glädje och sorg. Glädje då jag tyvärr inte mått så bra på denna arbetsplats och jag längtar så himla mycket till flytten - men också sorg för mina underbara kollegor. Det finns många underbara guldkorn inom denna verksamhet, både på den gamla avdelningen men också den nya!

Och det är väldigt många som ska sluta/har slutat på min nuvarande avdelning, så ikväll tänkte vi samlas för att umgås lite utanför murarna och säga hejdå! Vilket ska bli fint. Hur kvällen slutar är helt omöjligt att säga, ha. Men den kan inte bli annat än bra iallfall.

Så imorgon unnade jag mig semester,
och går ut ikväll och gör Växjö stad osäker för kanske sista gången?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0