PAKET!

Åh, jag har nyligen varit och hämtat ut mina efterlängtade paket! =) I det första paketet är det en grym väggklocka som jag har tänkt ha i mitt nya kök och i det andra ett par underbara UGGs!

Jag har länge suktat efter ett par äkta UGGS.. men tyckt det var lite för dyrt. Dessa kom jag dock över till ett överkomligt pris.. Och gissa om jag är nöjd! Skönare skor finns inte!





Postat av: Malin

Wow ugsen är ursnygga! Och jag blev störtkär i klockan och givetvis mycket nyfiken på vart du köpt den för jag antar att det är via nätet då du fick hem paket :-) SKa bli spännande med er flytt.Har du sökt någe jobb i andra staden än? Finns säkert mycket där också för oss IKM:are. Ha det fint!

2010-11-30 @ 20:34:14
Postat av: Jannike

Svar:

Hej Malin! Jag tackar och bugar! =) Mm, klockan är underbar!! Och jag har faktiskt köpt den på tradera, men vet att den finns på "village" också! Den jag köpte verkar dock vara från biltema..? =)



Ja, flytten närmar sig och den känns jättespännande! Jag har sökt lite jobb och ska på lite intervjuer, så får vi se vart det leder! Jag känner mig ganska optimistisk, för som du säger tror jag det finns en del med vår utbildning! =)

2010-11-30 @ 22:02:30
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0