Sommartradition: Studsmatta

Wow!
Jag trodde inte att man kunde bli såhär trött.

Jag somnade som en stock när jag kom hem från jobbet - jag som ALDRIG sover på dagarna. Och speciellt inte tidig kväll.. Jag vet någon som inte kommer att somna ikväll. Hur som helst har mina två arbetsdagar redan passerat och nu väntar istället två lediga!


Systerliten

Jag


Systerliten x 2


Jag och mini-systrarna

Det är verkligen helt grymt roligt att hoppa studsmatta! Men man blir verkligen tokigt trött. Jag orkade ungefär 5-8 minuter innan jag slämtande fick sätta mig ner och hämta andan, medan de små "hoppa mer, hoppa mer!!!" PUST!

Det vore något att ha på sin egna uteplats kanske.
Eller så får jag besöka pappa lite oftare!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0