Årets höjdpunkter 2010

Idag är det sista dagen på året 2010 och jag lämnar det bakom mig utan större avtryck och ser fram emot det kommande året! Det här är ett år som mest har flytit förbi i slentrian och vardag.

Men självklart har detta år, likt alla andra, haft sina guldkorn. Och vilka guldkorn! Det är minnen för livet, som utan tvekan är bland det bästa som har hänt mig.

Det bästa från år 2010:

I slutet av april fick vi tillöknig av världens underbaraste Alice - då vår Eddie kände sig lite ensam. Och idag är dem de bästa utav vänner! Och hon har en av de mest fantastiska personligheter jag har mött i kattväg!



Jag besökte Winnerbäck på Öland och Linköping, vilket var lika magiskt som alltid ♥ Han gör mirakel för humöret och har räddat mig ur många dalar. Ser fram emot fler hemmaplans-konserter framöver.



Min fina vän Sofie gifte sig med sin Magnus! Det var en otroligt vackert bröllop med de finaste paret någonsin. Det var en grym upplevelse med en fantastisk dag och efterföljande bröllopsfest. Jag önskar er all lycka i livet!



Sedan tog jag och min underbara hälft en resa till Alanya i Turkiet med all inclusive för att vila upp oss en vecka! En välbehövlig och fantastisk vecka med minnen för livet och romantiska promenader på stranden.



..Och vår första kväll där nere förlovade vi oss ♥



Och så avslutade vi hela året med att flytta från Växjö, där vi har varit bosatta de senaste 4,5 åren (3,5 år för Tobias) och landade i Linköping. Vi har nu bott här i snart två veckor och än så länge känns det riktigt bra! Att kunna åka hem till familjen och vännerna över dagen är något jag verkligen saknat ♥ Ibland måste man våga!



Det var de största höjdpunkterna som jag kommer att minnas under årets! Och såklart alla mina fina arbetskamrater/vänner som jag har mött och som jag saknar massor!

Jag önskar er alla ett fantastiskt nytt år!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0