Nyheter i lägenheten

Heminredning är det roligaste som finns och jag köper nästan hellre saker till lägenheten än till mig själv, vilket är på både gott och ont. Därför tillkommer det ganska mycket nytt och det gamla byts ut. Även detta på gott och ont. Jag behöver mer utrymme! =)

Tänke passa på att visa vad som har hänt på senaste! Den underbart fina lyktan fick jag i födelsedagspresent av bästa svärmor, även det vita trädet som syns på bordet. Kakfatet fick jag av min fina sambo, bättre bild kommer!




Bilden på hyllan i vardagsrummet är på oss i Thailand och jag fullkomligt älskar den! En vacker solnedgång vid havet.. Mm, det är fint! Även de lila kuddarna har blivit utbytta mot grå och lurviga! Lurvigt är mysigt.

Idag tog jag och sambon dessutom en tur till IKEA(!) och det är farligt för plånboken, även om vi klarade oss ganska fint denna gång.. men då fick man lämna kvar väldigt mycket fint också! Tråkigt - men somsagt: Vi behöver mer utrymme!

Hur som helst så köpte jag lite ljus (bäst att ladda upp inför en mysig höst) och lampor, en ny fårpläd, ett underbart vitt överkast, ramar och annat smått och gott. Det som fick stanna kvar i affären var en otroligt snygg taklampa och ett stort bonzaiträd.. Till nästa lägenhet..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0