Jag har blivit med canon!



Äntligen bestämde jag mig för att uppgradera min mini-kamera som har hängt med i många år nu. Systemkameran i all ära - men oftast upplever jag den något för stor och klumpig för att bära med sig överallt, samtidigt som jag är ute efter bildkvalitén..

Så efter lite rådfrågningar på media markts mellandagsresa med tomtar och julsånger så välkomnar jag denna pärla in i min kamerasamling! Förutom att den är sjukt snygg (den lila) så verkar den riktigt bra och jag tror vi kommer att komma bra överens, min första Canon och jag!


Postat av: Anonym

Får man fråga vad den kostade? :D

2010-08-25 @ 18:56:33
Postat av: Jannike

Absolut! Jag betalade 2790:-

2010-08-26 @ 17:45:14
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0