Vårkänslorna spirar!

Vårkänslorna fortsätter att pirra i kroppen och jag njuter av varje sekund.
I helgen var jag hos Sanna och blev ljus i håret, lika nöjd som alltid efter besök
hos henne! Idag invigde jag dessutom årets första kritvita tygskor.

Efter jobbet (5 pass kvar, galet!) tog jag en promenad för att möta upp min fina karl,
och på hemvägen upptäckte vi att Bosses glassbar hade slagit upp sina portar för säsongen.
Finns det något bättre vårtecken?

image description
Och helgen som kommer bjuder på sommartid och min sista jobbhelg på flera år (förhoppningsvis
någonsin..) vilket känns fantastiskt! Även om jag såklart kommer sakna mina fina arbetskamrater.
Nu däremot blir det blodpudding och lingonsylt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0