För att det är måndag

Måndag och helgen var till ända. Denna helg har verkligen gått i sömnens tecken, och det har varit helt
fantastiskt skönt (men ack, så tråkigt..) Och efter några dagar med dubbel dos järntabletter så är jag nu
på benen igen och redo för en ny, effektiv vecka!

Dock har jag ju inte bara sovit under helgen, det är jag på tok för rastlös för.. Så istället passade jag på att
rensa ur skafferiet, baka bullar & kärleksmums. Jag åkte även ut till min förra arbetsplats och hälsade på
några kollegor. Det var ett kärt återseende - förundrad hur jag alltid lyckas få så fantastiska kollegor överallt!


Under helgen har en flyttfirma varit på arbetsplatsen och installerat våra nya arbetsplatser! Så yeey, nu
har jag mitt alldeles egna skrivbord. Nytt rum, nytt skrivbord och ny våning! Nästan som en ny arbetsplats!
P fyller även år imorgon så vi passade på att pimpa hennes arbetsplats. Det blev mycket fint (se bildbevis!)

Och äntligen har min fina karl kommit hem efter några nätter på kollo.
(Ja, som ledare då. Inte deltagare, även om det ibland verkar vara en hårfin gräns)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0