Lite smått och gott

Lite smått och gott har jag hunnit med under min bloggtorka (som verkar vara mer eller mindre permanent nu för tiden, sitter dock aldrig vid datorn och är inte helt förtjust i blogg-appen) 
 
Vi har varit på ullared, vilket känns som en riktig bedrift! Cred till mig. Och mitt sällskap, haha. Mamma & Tobias fick vara följeslagare och sedan for vi på en roadtrip som varade i nästan exakt 12 timmar från dörr och åter till samma dörr. Inte allt för dåligt! Hittade "mycket bra att ha-saker" och dubbelt så mycket "onödigt, men bra att ha iallafall-saker" Tjänade nog en slant på den resan, må jag tro. Även om det verkligen inte kändes så i kassan. 
 
Sedan har vi varit hemma på den årliga marknaden i Malmköping. Inte helt 100 att gå omkring där, mer eller mindre höggravid bland värme och trängsel - men det gick! Och även gjordes några fynd. Det är alltid lika skönt att komma dit och känna in lugnet, bli avslappnad och hämta ny energi. 
 
Förövrigt peppas det en del Lasse nu! Skivorna har blivit lite dammiga på senare dagar, 
så bäst att piffa upp minnet lite. Och stämningen. Vad vore en sommar utan Lasse?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0