För att jag är trött

Jag har hamnat i en orkeslös period, där jag mer eller mindre orkar upp ur sängen. Idag sov jag till kl. 13!
Hur galet är inte det? Jag som inte sovit längre än 9.30 det senaste året ungefär. Släpar fötterna till jobbet,
gäspar hela arbetspasset och går hem och sover. Inte helt OK!

Sambon är iväg som ledare på något fotbollsläger och återkommer inte förrän på måndag eftermiddag. Så,
denna helg ska verkligen tillbringas i viloläge. Dock känner jag redan hur det kryper i kroppen. Jag är värdelös
på att ta det lugnt.


Och mamma är i Turkiet och har det bra. Jag är bara lite avundsjuk! Det skulle vara så himla skönt att få komma
iväg till värmen. Sommaren hittills har inte haft så mycket att erbjuda - men hoppet är väl det sista som överger
en. Jag kanske ska vara glad att det är lite småsvalt för numera sitter förlovningsringen på fingret igen! :)


Postat av: äm

Dåligt järnvärde?

2012-06-17 @ 21:13:08
Postat av: jannike

Mm, det har stadigt sjunkit.. Ska dit på torsdag igen och se vad det ligger på nu! :-/

2012-06-18 @ 18:10:57
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0