Balkonghäng


Sitter på balkongen i skrivande stund och njuter av solen som nästan kommer in på balkongen,
än får jag vänta någon timma till innan det blir bastuvärme här!

Morgonen började väldigt effektiv, klockan ringde innan 07 för vår kära Polo skulle in på besiktning,
domen blev tyvärr ombesiktning - dock bara ett litet fel. Sedan är det dags att ta farväl av min kära
kompanjon och lägga ut den på blocket. Vi har växt ifrån varandra, helt enkelt.

Nu ska jag knalla ner på stan en sväng, titta lite i affärer och sedan vidare till optikern för att testa
ut linser! Och ev. ett par nya glasögon eftersom mina nuvarande tydligen var helt fel för mig. Lyckat!
Läkaren tyckte inte alls det var konstigt att jag ständigt har huvudvärk..

Ikväll blir det mys med sambon,
och imorgon bär det av till Finspång!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0