..Och veckan som gått

Och så var det helg igen!
Och tre dagars ledigt. Fint som snus.

Veckan som gått har varit bra, har varit några rundor i Finspång. Dels hälsat på Johanna i deras nya och underbara lägenhet, vi hann också med en lång lunch på P2. MYS! Sedan fick jag åka ännu en sväng och lämna röda faran, som behövde besöka Bosse Bildoktor.. Så förtillfället är jag bil-lös och allt blev så himla mycket svårare/jobbigare. Hur handlar man utan bil?

Förövrigt så är det mycket på gång i våra liv, vilket känns så himla spännande! Nu håller vi bara tummarna för att allt går vägen för oss båda (det vill säga både mig&sambon). Isåfall ser det ekonomiska väldigt mycket bättre ut framöver, hihi :) Håll en tumme är ni snälla! Hittills har 2012 redan varit långt över förväntan!

En bild säger mer än 1000 ord
Johannas möhippa


Postat av: Äm

Amen! Nyfiken jag blev nurå! Håller tummarna ;)

2012-01-21 @ 20:53:04
URL: http://nollsextjugosju.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0