Ett dygn i filmens värld

Hej,

Det senaste dygnet har verkligen gått i filmenas värld. Igår var söta systerliten och pojkvän här och hälsade på. Vi gick ut och unnade oss god pizza och tittade på "The Darkest hour" på BIO. Filmen, var enligt mig och syster riktigt bra - pojkvännerna delade dock inte vår åsikt. Men man kan ju inte göra alla nöjda.

Efter BIOn gick vi hem och tittade på ytterligare en film, Colombiana. Den rekommenderas verkligen. Och idag, bäddade jag ner mig i soffan och såg på "Jag saknar dig" och jösses! Jag har gråtit floder, med en underdrift! Den gjorde verkligen ont ända in själen.


Förövrigt så har jag hunnit med en härlig promenad med Anna. Konstigt, även fast vi bor grannar så dröjer det på tok för långt mellan gångerna.. Sedan tog jag med mig sambon för veckans storhandling och nu ska vi avnjuta en varsinn semla innan jag återtar soffan och laddar inför kommande arbetsvecka på 6 dagar.. Pepp!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0