Stegräknartävling

Äntligen är februari här
och vi går mot ljusare tider.
Fick glada nyheter ang. bilen: Den är färdig och vill bli hämtad! Har verkligen känt mig strandsatt utan min lilla pärla och kylskåpet har ekat tomt för det mesta. Tur att mamma kom till undsättning i söndags och skjutsade mig till affären :)
Idag startade vi förövrigt en stegräknartävling på jobbet. Och herregud! Man går mycket mindre än vad man tror, efter mitt arbetspass (08-16) hade jag gått dryga 5000 steg (!) det är ju ingenting! Så ikväll fick jag ut och vandra lite i kylan och är snart uppe i ynka 9000. Har verkligen ett minimum på 10 000, vilket man verkligen borde komma upp till.. Får väl gå runt runt i lägenheten, eller något.


Postat av: lovisa/polichinelle

vilket härligt ljus i bilden!

2012-02-05 @ 19:58:11
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Nea

Vad kul, jag såg att de la ut ett tiotal tjänster i linköping, var det som förmedlare eller coach?

Vi var 18-20 personer på seminariet och jag tror att det var det femte seminariumet i denna process så de har väl träffat mellan 80-100 personer kanske, jag är osäker på hur många som gick vidare på intervjun och de har även sagt att det kan bli aktuellt med fler seminarium om de inte hittar rätt personer under djupintervjuerna.



Hur gick intervjun för dig? Håller såklart tummarna för dig med!

2012-02-10 @ 10:58:06
URL: http://frokennea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0