Det luktar vår

Sitter här och försöker ladda inför helgens arbetspass och känner noll motivation.
Även fast jag vet att detta är  min nästa sista helg jag NÅGONSIN arbetar
(om jag får bestämma..) så känns det galet tungt. Vädret får mig att vilja vara ledig!

Underbara vårväder!
Tog en uppfriskande morgonpromenad med
Anna imorse, solen sken och fåglarna kvittrade.
LIVSKVALITÉ PÅ DET!

Förövrigt är jag gräsänka denna helg. Min karl är på 30årsfest,
som äger rum på en 36-timmars kryssning. Mitt enda krav för att
han skulle få åka var att han inte föll överbord. Det lovade han.


Och fin som han är, min karl så överraskade han mig med trerätters i onsdags ♥
Då hade vi stått ut med varandra i 4 hela år, det är galet hur fort tiden går när man
har roligt! Och vad mycket vi har hunnit med, bland annat 2 staden vi bor i och 3 lägenheten.

Dags att ta på sig ansiktet och bege sig till arbetet,
3 laxlådor är färdiga för avfärd så nu svälter jag inte ihjäl iallafall.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0