Lilla Galleriet

Så har snart ännu en vecka passerat! Andra introduktionsveckan av fyra är då till ända,
och jag trivs bara bättre och bättre! Det känns som att arbetsuppgifterna är skräddarsydda
för mig. Det är ju såhär det ska vara! Det tog bara ett tag att hitta rätt i jobbdjungeln.

Helgen som kommer blir det skyttetrafik på besök här. På lördag kommer mamma&syster och umgås,
och på söndag blir det svärföräldrarna. Och på måndag är det valborg, och då bär det antagligen av till
Finspång för en övernattning. Fullt upp och jag trivs!

Sedan börjar majmånad. Den kommer bli helt galen! Ska till Växjö och mysa, ska till Falun i två omgångar
och åka på spa med tjejerna. Jag hade även tänkt att få in ett ullaredsbesök, men det får nog vänta lite!

image description
på promenad till jobbet går jag alltid förbi detta mysiga stråk..







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0