Besök inplanerat, underbart!

Godmorgon,
Denna underbara torsdag börjades med ett Zumbapass, vilket fortfarande är lika roligt varje gång! Nästan ännu roligare nu när man kan stora delar av koregrafin! Riktigt skönt att träna på morgonen också, så man har resten av dagen till annat skoj!
Nu är ett finbesök från Stockholm och Växjö inbokat! Älskade Fia & Maddis kommer hit för att hälsa på, vilket ska bli riktigt roligt. Maddis har jag inte sett sedan Fias bröllop i September, vilket är ett tag sedan. Smidigt nu även när både jag och Ellinor bor i Linköping.
Och på tal om Växjö, nu är det lite drygt två år sedan jag tog examen!
Galet. Och 5 år sedan jag lämnade Finspång. Ännu galnare!
jag och systerliten på min examensdag! ♥
Nu är jag ju dock Östgöte igen, så det ligger nog något i "Borta bra, men hemma bäst". Det är rätt skönt att ha relativt nära till familjen, vilket märktes ju längre tiden gick. Nu är det skönt att man faktiskt kan åka hem över en dag och bara ta en fika. Nackdelen är väl att dialekten sakta men säkert återvänder..
Och ikväll är det dags för pirates på BIO!
Det ska bli riktigt roligt och jag hoppas verkligen den är bra.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0