Semestersömn, fint som snus!

Godmorgon,
åh! Så gott jag har sovit.

Under hela min lilla "semester" har jag verkligen sovit som en stock. Och jag tror såklart att sänghimlen påverkar, haha.  Det är så skönt att verkligen bara släppa jobbet för en längre stund och ha lite lugn och ro.

Och imorgon ska vi åka hem till sambons föräldrar några dagar,
för ytterligare avkoppling. Fint.



Det är så grymt mysigt att sova under vår nya sänghimmel.
Det känns sådär som när man var barn, man känner sig trygg på något konstigt sätt. Ha.



Jag har förövrigt hittat en ny träningkompis - min sambo! Grymt. De två senaste dagarna har han dragit ut mig på en springtur (!!) i Rydskogen samt en pass på gymmet. Underbart. När motivationen inte är på topp, så är det perfekt med någon som bokstavligt talat kan dra mig upp ur soffan! Pepp, pepp!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0