Ännu en ny vecka..



Måndag - nya vecka, nya tag och nya möjligheter.

Idag har jag och sambon varit på nere på stan en sväng för att fixa lite ärenden.. mycket roliga saker framöver ♥ Den första saken händer redan på lördag, då våra fina vänner Fia och Mange ska gifta sig! Åh, är så glad för deras skull. Och sedan är det turkietresan härnäst. Och framtidsplaner som börjar planeras, om allt bara går som det ska..  Spännande!

I övrigt har det varit en ganska värdelös helg, där både jag och min fina hälft har varit mer eller mindre sängliggandes! Usch, har ingen ro att vara krasslig.. Nu är det snart dags att bege sig till veckans första nattpass, sista vecka nu!

Men först: Halv åtta hos mig, äntligen!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0