Bacilluskhelg!

Vilken helg!

Bacillerna attackerade mig så snart jag hade kommit hem från jobbet i fredags eftermiddag.. Och helt plötsligt låg jag med världens migrän, feberfrossa och magproblem. Om nätterna har jag sovit i morgonrock och två tjocka täcken över mig, utan resultat. Brr. Inte klokt.

Nu börjar jag dock vara på bättringsvägen, vilket märks genom min rastlöshet.
Dags för en storstädning kanske? Katthåren tar över här hemma!


En katt på promenad..

I övrigt händer det inte så mycket. Jag har lite hemlängtan och det var väldigt länge sedan jag var hemma.. Och har ingen ny resa inplanerad heller, vilket är tråkigt. Tur att det är jul snart iallafall.. Då måste man ju komma hem =) Även om det inte blir på julafton i år heller.. (skit-schema!)


Postat av: sanna

vad kul att du gillade mitt vardagsrum och smak!

det är två träd jag har ett litet och ett stort. det var en gammal kund i skärblacka som sågade ut dom till mig i en vanlig tunnare träskiva. minns ej vilken sort! sen har jag målat det vitt och satt en ljusslinga bakom! om du vill kan du måtta av mina och sen såga ut, eller om du känenr nån som kan såga:)

2010-10-18 @ 19:14:22
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0