JULEN 2010

Okej, nu har vi äntligen börjat få någon vardag här.. Internet fungerar och möblerna börjar komma på plats, så dags för ett nytt försök med bloggen som länge har hamnat i skymundan.

Nu är Julen 2010 över!
Och den försvann ungefär lika snabbt som den kom.

Dan före dopparedan kom mamma, systerliten och pojkvän till oss för att ha en mysig uppesittarkväll. Vi spelade givetvis bingolotto och lika givetvis så vann vi ingenting, och vi tjuvstartade dessutom julen genom att öppna alla julklappar eftersom det mest var julklappsspel som väntade dagen efter..

Jag blev supernöjd med mina presenter,
så jag tackar och bugar till alla nära och kära! ♥



Jag fick bland annat en chokladfoundue, en underbar filt, gossip girl, kat von ds bok, parfym, maskroslampa, presentkort på spa-behandling, fina tavlor, pengar, biobiljett och biljett till chicago-musikal med mammsen! Massagestolen köpte jag idag, för en del av julklappspengarna.. Underbar!

.. och en fantastisk fotölj till min läshörna!
Denna kommer dock inte förrän i månadskiftet januari/februari.


Sedan blev det julklappsspel med släkten hos mormor, vilket var mycket trevligt med god mat och sällskap. Och på juldagen blev det lite julfirande hos farmor, med alla barn! ♥ Mysigt. Nu är det bara en resa till svärföräldrarna kvar, för att dela ut de sista klapparna under granen!

Det enda som saknades denna helg var pappa, som avnjuter en semester i Thailand.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0