Färdig handläggare

Besökte optikern idag igen. Att hitta rätt lins är betydligt svårare än vad jag kunde föreställa mig,
är nu inne på min fjärde lins + att jag helt plötsligt fick en till andra ögat nu också. Så, nu är jag inte
unik med en lins längre. Typiskt. Dock ser jag bättre än på länge (någonsin?)

Förövrigt blev jag i tisdags godkänd och färdig handläggare efter två månaders internutbildning på
Arbetsförmedlingen. Det känns kanon! Och det är fortfarande sjukt roligt att gå till jobbet - VARJE MORGON!
Det känns lite vemodigt att gå hem om mindre än 3 månader.. Även om det äventyret ska bli underbart
och jag önskar egentligen att h*n kom redan imorgon.

Och på tal om bebisar - min fina vän Sofie och hennes Magnus blev igår stolta föräldrar till en liten pojk ♥



Övningskör gör vi! Och bra går det! Det finns nog en chans att vi slipper övningsköra till förlossningen,
vilket verkligen är att rekomendera! :) Tobias är duktig och jag är stolt!
Nu blir det en dusch
och sedan ben&jerrys. Mums!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0