Påskcupcakes!

Hej,
& glad påsk! :)

Eftersom vi har noll påskpynt i lägenheten så försökte vi skapa
lite stämning (trots snövädret utanför..) genom att baka lite påskinspirerade
cupcakes! Det var länge sedan jag bakade och jag hade nästan glömt bort hur
roligt det är! Det blev en plåt med choklad och en med vanliga. Och lite påskägg!

Resultatet blev såhär:

image description
image description

Och jag blev faktiskt riktigt nöjd!
Goda var dem också! :)

Imorgon bär det av till Malmköping för lite påskmys hos svärföräldrarna. Så jag håller
tummarna för att vädret ger med sig lite, inget vidare väder att köra i..

Ikväll däremot, skulle jag först umgås med tjejerna och ha nostalgikväll
men då vi tänkt komma iväg tidigare, vilket vi nu inte gjorde, så får jag ta med mig min
fina karl på Titanic istället! Inte riktigt samma känsla, men det får väl duga :)
Hur som helst ska det bli grymt att se den igen! Förhoppningsvis gråter jag inte lika mycket,
som när det först hade premiär.. Det hade varit lite pinsamt.

Ha en fantastisk fortsättning på långfredagen nu,
som förövrigt har gått väldigt fort.


Postat av: Eve

Jag grät betydligt mer nu än då! Haha, men jag skyller allt på att jag vart så känslig efter graviditeten! :)

2012-04-07 @ 13:52:41
URL: http://eveeey.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0