Valborg, filmkväll och möte!

Godmorgon,
morgonstund har guld i mun?

Ledig i 3 välbehövliga dagar, och idag ska jag iväg på ett spännande möte! Uppdaterar mer om det när jag vet mer, om det blir blir.. Magkänslan är förvirrad, så vi får helt enkelt se! Nog om det.

Igår hade jag Linda över på besök, skräckfilm stod åp schemat! Vi såg Paranormal activity 2, vilken var helt OK. Hade förväntat mig mer spänning, men den hade sina tillfällen helt klart. För att sedan få bort känslan av rädsla så såg vi på Me & Marley och grät lite istället. Bra kombo.




Och i helgen som var firades valborg! Det blev en riktigt bra dag, faktiskt. Mötte upp Johanna och Jocke för att besöka tatueringsmässan i Norrköping, inspirationen men framförallt suget förstärktes minst sagt. Efter några varv där, åkte vi vidare hem hit för en liten balkong-grill (invigning! yey.) Vilket blev en smaksuccé!

Och vad vore väl en valborg utan brasa? Vi begav oss till Folkets park, där det bjöds på eldshow, tivoli, lotter och såklart: en brasa! Tjusningen var inte riktigt som förr, men vi såg en i alla fall. Trevligt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0