Lediga dagar

Tisdag och ännu en ledig dag!
Det är lätt att få smak för ledigheten..

Gårdagens tillbringades med Linda, en nyfunnen vän och arbetskollega, där vi roade oss med att efter ha möblerat om i hennes lägenhet åka och inhandla lite nya inredningsdetaljer, vilket är ett av mina största intressen numera! Så himla roligt. Min lägenhet börjar dock bli lite fulll nu, så det enda som följde med mig hem var lite nya skålar i glas och halkskydd till badkaret =)

Idag ska jag följa med Sara, ännu en nyfunnen vän och arbetskollega (det är charmen med att flytta till en ny stad - alla nya människor som man lär känna!) när hon ska pierca sig (!) SPÄNNANDE!


En mindre "turistig" sida av Turkiet 2010



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0