I närheten av djur


Ölands djurpark förra året

I år är det ÄNTLIGEN dags att återvända till Kolmårdens djurpark! Jag har tjatat på det i flera år, men av olika anledningar inte kommit dit. Det brukar ju alltid vara höjdpunkten på somrarna annars! (Även om man hamnar lite i ett moraliskt dilemma.. Jag tycker inte om att djur ska behöva vara i fångenskap - samtidigt som jag facineras SÅ över deras närhet.)

Och på tal om djur, så till hösten blir det en resa till Norge för att se SPÄCKHUGGARE i det vilda!! Hur häftigt är inte det? Jag längtar typ ihjäl mig. Det har varit en stor dröm så länge jag kan minnas! Och äntligen har jag hittat likasinnade på den punkten! Man blir även erbjuden att snorkla med dem, men så självmordsbenägen är jag nog inte!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0