En fantastisk helg ♥

Söndag och sovmorgon,
Välbehövligt och så länge sedan.

Helgen har varit fantastisk! I fredags bjöd Sanna, för förövrigt var en grym värdinna, på månadens tjejkväll och det var hur trevligt som helst. Nästan alla lyckades komma och äntligen lyckades Emma och jag närvara på samma ställe för första gången på över ett år(!?) God mat, mycket fint sällskap och härlig stämning! Så roligt.

Lördags bjöd på tårtkalas, för vår fina Johanna hade fyllt 25! Jag fick äran att hjälpa till med tårtan, och eftersom Johanna är åtminstone Sveriges största Twilight-fan så blev tårtan såhär fin:

Där bjöds det sedan på musik-quiz, som jag uppenbarligen är värdelös på och lite mer tjejsnack! En mycket trevlig eftermiddag. Jag har verkligen saknat dessa tjejhäng, så dem är guld värda! ♥ Och redan nästa helg får jag finbesök igen, vilket jag ser fram emot!

Sedan blev det lite sambomys framför melodifestivalen, som jag FAKTISKT tyckte hade ett relativt starkt tävlingsfält. Och jag tror också att den låten som vann, är den som har störst chans att gå längst av våra bidrag, även om låten i sig inte var den bästa av dem.

Det var somsagt en underbar helg och nu ser jag
fram emot en spännande vecka med introduktion på nya jobbet!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0