Update

Nu börjar vardagen äntligen infinna sig här i Linköping. Förra veckan gick jag introduktion på ett nytt jobb i 4 dagar och sedan arbetade 2, och de kommande 3 veckorna har jag åtminstone i snitt 3 pass/vecka än så länge!  Efter att ha arbetat heltid i över 1,5 år blev det en stor omställning att gå hemma - även om det är självvalt. Så nu är det skönt att ha kommit i gång igen.

Dagen har bjudit på promenad tillsammans med Ellinor och söta Livia. Vi gick längst med Stångån, vilket var en ny upptäckt för mig. Och garanterat inte sista promenaden där, det var riktigt mysigt och fint. Jag ääälskar vatten! Självklart var det hur trevligt som helst att återigen träffa både E och L igen också. Skönt att känna några här i staden!


Maddis, Ellinor och jag på bröllop i september -10,
då Livia fortfarande låg i magen


I helgen var systerliten och pojkvän här på besök, vilket var mycket trevligt. Det blev lite god mat och onyttigheter samt film i form av "Wall Street" och "Insane" - tyvärr var ingen av dem att rekommendera speciellt mycket. Däremot såg jag "I rymden finns inga känslor" idag och det var en av de bästa filmerna jag sett på länge! Helt otroligt grym.

Nu blir det slapp i soffan framför TVn
och uppladdning inför morgondagens arbetspass.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0