Intervjuer och brevidgång..

Dålig uppdatering igen!
Har fullt upp med allt och ingenting.

Denna vecka har än så länge bestått av en intervju på ännu ett intressant ställe i måndags, och sedan bredvidgång på ett annat ställe tisdag & onsdag. Ändå känns det som att jag står still. Det är en stor omställning att gå från en fast tjänst till timanställning. Jag saknar redan att ha ett schema..


..Och jag saknar sol och värme!

Idag kommer även den sista pusselbiten till lägenheten, nämligen soffan in till gäst/media/kontors-rummet! Vi hittande EN soffa som fick plats och som tur var så var det en bäddsoffa. Så efter idag är ni välkommna på besök både nu och då!

Nu behöver vi bara fixa en bra borrmaskin
så vi kan få upp något på väggarna?!


Postat av: Anna -Vit dröm

Hej!

Tack snälla för kommentar på min blogg, kul också eftersom jag då hittade till din:)

Har du flyttat till Linköping nu eller är du härifrån?

Hoppas du har en skön fredag!

Kram Anna

2011-01-14 @ 20:13:15
URL: http://vitdrom.blogspot.com
Postat av: Eve

Jag saknar med sol&värme! Bara längtar till lata sommardagar! :)

2011-01-15 @ 12:13:14
URL: http://eveeey.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej igen, jaha så du är nyinflyttad, du lär dig snart att hitta här, det är inte så svårt -säger jag som är uppvuxen här...haha

Jag arbetar med utvecklingsstörda barn och ungdomar, heminredning är mitt stora intresse och det jag brinner mest för som du kanske märker på bloggen:)

Tror inte jag tröttnar på ljuskronan än på ett tag men ska tänkapå dig om jag ångrar mig, får du tag i ett spinnrockshjul kan jag fixa det åt dig ;) Jag utför även målning av möbler eller om du vill ha någon text eller liknandepå något, bara maila vid intresse isf!

Hoppa du får en skön lördagskväll!

Kram Anna

2011-01-15 @ 16:51:52
URL: http://vitdrom.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0