Effektiv dag, underbart!

Äntligen en relativt händelserik dag. Efter positiva nyheter (jobbintro 4 dagar nästa vecka!!) gick jag på ytterligare en intervju! Och till sist tog jag mig även i kragen och, efter ett peppande samtal med Johanna, gick jag till arbetsförmedlingen. Det tog emot.. men jag har rätt till en ganska bra a-kassa som bör utnyttjas!


Ny tavellist efter dagens IKEA-besök!

Efter detta åkte jag och sambon till IKEA! Det finns fortfarande små saker som vi måste komplettera och listan blev ytterligare lite kortare efter detta besök. Vi fick med oss en matta till matsalsbordet i vardagsrummet, en till tavellist till köket, en grön lampa till köksfönstret, doftljus och ännu mer galgar.. Herrejösses vad dem går åt!

Sedan kom sambon och överraskade mig med en bukett tulpaner! ♥
Så nu är köket helt färdigt. Och jag är mer än nöjd.

Nu har också min efterlängtade systerliten landat på svensk mark efter två veckor i Thailand.


Postat av: Anonym

Jag tycker att du har en väldigt trevlig blogg, väldigt hemtrevligt och fint hemma! Jag är lite nyfiken på hur du har hittat den där texten på väggen? Är det en väggschablon? //Emma

2011-02-06 @ 21:03:35

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0