Ny vecka - nya möjligheter!

Hej,
Ännu en ny vecka är här!

Och denna vecka kan verkligen bjuda på nya möjligheter.. Bland annat 3 år med världens finaste Tobias imorgon, vilket firas med restaurangbesök på stan, sedan har jag en del jobbpass inbokade, men även en spännande jobbintervju!

Idag blir vår älskade Alice ett helt år och töntig som jag är, så var jag såklart tvuuungen att köpa en liten present åt henne och det blev en element-säng, som tydligen redan har blivit favoritstället (Ja, jag vet. Nörd-Jannike)





Postat av: Susanna

Jag har också en sån där elementbädd till min katter :P Och den uppskattas både av katterna och min pojkväns lilla hund, haha..

2011-02-21 @ 16:23:22
URL: http://susanna1987.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0