Yeey, mer bingolotto!


Godkväll i stugan,
Jag måste bara börja med att säga:
MIN DATOR ÄR FANTASTISK!

Och värd varje dyr krona. Bara det att slippa stänga av- och starta den hela tiden! Förut drog jag mig för att sätta mig vid datorn eftersom den startar om typ 5 ggr innan den kan användas - men denna finns tillgänglig jämt. Hej, nästa databeroende (igen..)

Ikväll laddar vi inför eldsjälsgalan och bingolotto (dock inte helt frivilligt, men vi vann ju nya lotter till ikväll på uppesittarkvällen.. och då måste man ju liksom! eller något..) Annars peppar jag mest inför veckans sista arbetsdag imorgon och sedan efterlängtad ledighet. Och som grädden på moset: 2012! Vilket år det kommer att bli!

Och nu har nog min karl blivit färdig med maten.
Jag som lovade att hjälpa till. Men bloggen är ju också viktig.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0