2011 närmar sig sitt slut..

Yeey, äntligen lite ledighet efter att ha jobbat
både jul och nästan hela denna vecka!

Imorgon är det nyårsafton och sista dagen på 2011, och som vanligt ska man väl försöka skriva en årsresumé?! Vårt första år i Linköping har bjudit på en mängd erfarenheter och nya människor.. Men det tar vi i ett annat inlägg, en annan dag.

Jag och min fina karl hyllar året som varit och välkomnar det som komma skall tillsammans i goda vänners sällskap. Jag är så glad över att slippa nyårspaniken som alltid brukar infinna sig dagarna (dagen!) innan och man ännu inte har gjort upp några planer, ha.

'
Årets enda snö hittade jag i Malmköping.
Och det var så, så himla vackert.

Jag har påbörjat bortstädningen av julen. En stjärna, en ljusstake och så granen är det enda som får vara kvar. Det blev aldrig någon vidare julkänsla detta år, så lika bra att städa bort de få spår som finns innan det nya året tar fart med nya krafter!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0