Nätterna är över, äntligen..





Nu, äntligen har jag gjort min sista natt och imorgon börjar mitt nya schema! Inga fler kvällar och absolut inga fler nätter.. Ooch kanske det bästa av allt: bara en helg i månaden. Motivationen får en liten spark där bak! 6 veckor natt och min dygnsrytm är helt rubbad.

Tur att semestern närmar sig med stoormsteg. Snart bara två(!!) veckor kvar och längtan är obeskrivlig. Att få njuta av världens finaste sällskap och bara skämmas bort i en vecka är mer än välbehövligt.

Bilder från bröllopet ligger nu uppe på facebook, mer på bloggen kommer.
Och förresten så ser ni ju min nya hårfärg här, jag är nöjd.


Postat av: Cissi

fin bild :)

2010-09-13 @ 13:53:38
URL: http://cviklund.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0