Klockor i flertal

Och så hinner jag visst med ännu ett inlägg idag!
Tänk så mycket tid över man får när man är sjuk och bara går hemma en dag =) skulle nog behöva mer sådana dagar, fast nu är jag tokigt rastlös så det ska bli skönt att återgå till vardagen imorgon.

På senare dagar har jag blivit en riktig klock-fantast och jag föll hårt för de färgglada klockorna, även om den vita används flitigast. Nu senast köpte jag mig dock en stor, silvrig jet-set som jag fullkomligt älskar ♥ Mer klockor åt folket! Jag köpte dessutom en till Tobias, som han faktiskt - hör och häpna - använder!



Ikväll inväntar jag Frida för lite tjejmys i höstmörkret. Halv åtta hos mig och Idol är standardprogram här hemma på kvällarna! Bortsett från måndagar, då idol byts ut mot Biggest Loser Sverige.. Ändå inväntar jag hur många mer program som helst i höst. Tur att man inte arbetar några kvällar längre =)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0