Jag har fått en present!

Idag kom min underbara sambo in med en present på sängen, det var ett par svarta converse! ♥ Vilket verkligen var behövligt eftersom min gamla snart inte hänger ihop längre! Behöver jag säga att han är världens bästa..?

Så, nu har jag flyttat in i dessa istället.
Lite skönare för fötterna, minst sagt. Och säkerligen mer vattentäta.



Jag fick förövrigt nya schemat imorgon, vilket blev en ljusglimt! 7-16 måndag-fredag (bortsett från några 7-18 pass) och en helg i månaden.. Det är efterlängtat, vill jag lova! Det blev en liten morot för några månader iallfall. Ikväll är det också dags för andra nattpasset för veckan, bra nästa vecka kvar nu!


Postat av: äm.

haha! skaplig skillnad på skorna! :P

2010-09-02 @ 20:55:46
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0