Mys med Zack i Vibjörnsparken



Min allra bästa och finaste vän Zack ♥

Världens underbara Zack börjar bli till åren. Det gör ont i hjärtat. Han är världens bästa och finaste vän och det är inte alls roligt att få träffa honom så sällan som jag faktiskt gör. Speciellt nu när han inte kan följa med ner hit längre. Tråkigt.

Äntligen är dagens arbetspass till ända! Och nu behöver jag inte vara tillbaka förrän kl. 07 imorgonbitti! Nästan 9 hela timmar kvar innan jag behöver åka till jobbet igen, med andra ord! Underbara vårdtider!


Postat av: SANNA

hallåj jannike! blev lite orolig att du skulle sluta blogga helt när den lades ner..kul stt du började igen:)men på nåt konstigt vänster har min bloggdesign slutat fungera i samma veva..såg även att stenbäcks heller inte syns. vet inte om det är min dator eller vad det är. men skulle bli grymt tacksam om du ville knåpa ihop nåt nytt...jag har inga krav alls utan gör precis vad du vill..bara så den bli snyggare:) om du vill alltså:)?

2010-07-13 @ 23:01:25
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0