Lägenheten börjar ta form..

Nu har vi varit Linköpingsbor i en vecka och hittills känns allt riktigt bra. Har redan hunnit träffa familjen mer än vad jag gjort på ett halvår tidigare! Dock tar det nog ett tag innan man känner sig hemma i staden och framförallt innan man hittar..

Lägenheten blir mer i ordning för varje dag som går och jag måste säga att jag känner mig riktigt nöjd! Jag har verkligen lyckats få till i min smak, hela lägenheten skriker mitt namn :-)

Vardagsrummet:




Sovrummet:


Köket:




Vårt tredje rum, som min sambo ska ha som data/tv-spel/kontorsrum är dock inte färdigt på långa vägar.. Så bilder på det kommer inte förrän senare. Köket är väl så gott som färdigt, i sovrummet ska min läshörna fixas och vardagsrummet behöver fullas ut lite.

Och så tavlor på väggarna så klart! Men en sak i taget.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0