7 dagar kvar i Växjö..

Idag är det lördag
och en vecka kvar till flytt!

Jag har varit så exalterad över att få komma närmare mina nära och kära att jag inte insett hur mycket jag kommer sakna i Växjö. Jag har träffat så många fantastiska människor genom åren som jag kommer sakna oerhört. Och staden är grymt mysig.

Länge trodde jag att det var här som jag skulle bo resten av mitt liv. Så det är inte utan en tår som jag lämnar det som faktiskt varit mitt hem i 4,5 år. Dock blir inte flytten mindre spännande för det och flyttkartongerna lstaplas på hög sakta men säkert.



Att flytta till Växjö är nog det bästa som jag någonsin gjort. Jag har växt otroligt mycket som person genom att lämna allt som var säkert och tryggt för att bygga upp ett liv i en ny främmande stad. Att stå på egna ben, helt enkelt. Och jag har lärt mig enormt mycket och fått så många nyttiga erfarenheter.

Jag fick en utbildning som jag brinner för, jag fick vänner för livet och framför allt så hittade jag min fina Tobias ♥ som betyder allt för mig. Och det känns fantastiskt att han delar min flytt till ännu en ny stad, med främmande människor och gator. All min kärlek till dig!


Postat av: äm.

Tur att man alltid kan åka tillbaka & hälsa på! :)

2010-12-12 @ 10:09:10
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0