Nya golv, äntligen!

ÄNTLIGEN!
Nu har vi bytt golven i lägenheten..

Och resultatet?

HALLEN I hallen valde vi en klinkersimitation som jag blev så himla nöjd med när den kom på plats! Hallen känns mycket fräschare och snyggare nu. Mattan tidigare var varken bu eller bä - men lite för tråkig helt enkelt. Med den här mattan känns hallen mycket mer personlig och stilren.




VARDAGSRUMMET I Vardagsrummet tog de bort vårt slitna och fula parkett och la istället det en grymt snyggt trägolv! Det blev ett helt nytt rum och jag fullkomligt älskar det! Och mina nya sittpuffar gör sig riktigt fina där mellan soffan och vitrinskåpen. Det enda jag saknar nu är maskros-lampan från IKEA ovanför tv-bordet. VILL HA!



SOVRUMMET Blev väl egentligen ingen större skillnad - samma mönster, har bara bytt bort den fula ljusblå färgen mot en vit/grå matta! Bilder kommer där också, men det är fortfarande vääldigt rörigt där..


Postat av: Lotta

Vet inte om jag missat, du har kanske skrivit det någonstans :) Men hur som helst så undrar jag vart överkastet kommer ifrån? Fin blogg!

Svar: Hej! Överkastet är från Makaroom! :)
jannike johansson

2012-05-29 @ 22:50:34
URL: http://rostigatankar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Äh, nu blev det ju under fel inlägg... ;)

2012-05-29 @ 22:51:47
URL: http://rostigatankar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0