Min nackspärr och och jag..

Hej,

Karl-Oskardagarna har kommit till Växjö med allt var det innebär, igår hade The Ark en spelning nere på stortorget (som jag självklart missade pga jobb...) och nu till kvällen väntas RixFm-festivalen och fler spektakel fortlöper under hela helgen..

Jag däremot sitter mer eller mindre helt rörelseförhindrad här hemma som resultat på världens mest smärtsammaste nackspärr.. Kom och hjälp mig! Det är tredje dagen vi håller ihop, jag och spärren.. Detta har resulterat i sömnbrist, tårar och frustration. Vilken smärta!

Detta betyder alltså att helgens planer på
att delta i festligheterna ligger på hal is förtillfället.


En härlig sommardag i arkesund..

I övrigt har jag påbörjat mina sex veckors nattarbete och första veckan är redan avklarad. Det känns skönt.. Och det betyder att det endast är en vecka kvar, innan en veckas semester väntas! Då blir det roadtrips och Öland, Malmköping och Finspång ska besökas.

Annars räknar jag mest ner till Turkiet (55 dagar kvar..) och längtar mig bort. Jag letar dessutom efter nya dörrar att öppna och vi får se hur det utvecklas! Jag behöver en liten energikick då det mesta känns grått och trist förtillfället.

Trevlig helg!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0