3 nätter avklarade - 16 kvar

Mamma och systerliten åkte till Cypern, bara sådär.. Och lämnade mig kvar här. Men även om jag är lite avsundsjuk så unnar jag dem verkligen det - och hoppas att de får en fantastisk vecka ♥

Min verklighet ser inte lika underhållande ut: nattjobb = vaken om nätterna och sover om dagarna! Är man inte eremit innan - så är man det iallafall nu. Hur tråkigt som helst! 16 nätter kvar..


hundpussar är inte alltid så mysiga..

Idag har jag handlat ingredienser till smörgåstårta som jag ska försöka snickra ihop för första gången! Eftersom jag tydligen blir ett år äldre på torsdag så är det kanske bäst att ha någonting att bjuda på! Och kanske någon onyttigare tårta också?

Men först ska jag överleva morgondagens tandläkarbesök,
nu är jag snart stammkund där.. 3 besöket i år.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0